Klantgericht denken is in elke organisatie én in elke functie van essentieel belang. Hoe verspreid je het klantgerichtheidsgevoel door de hele organisatie, zodat elk team en elke medewerkers er met plezier en een glimlach aan bijdraagt dat het elke dag een beetje beter wordt? Jaap geeft als inspirerend spreker klantgerichtheid de tips om met minimale aanpassingen het grootste bereik te halen uit je team. Met een rugzak vol aan ervaringen – vanuit zichzelf en vanuit van de diverse bedrijven en branches die Jaap goed kent – weet hij met anekdotes en herkenbare situatieschetsen het publiek te raken, te vermaken en te activeren.
Jaap weet moeiteloos met pakkende en persoonlijke verhalen uitdagingen binnen jullie organisatie uit te lichten. Alles om te motiveren meer uit je leven en werk te halen. Als inspirerend spreker klantgerichtheid weet Jaap nieuwe inzichten te geven welke moeten leiden tot concrete toepassingen voor iedere dag weer. Zo kun je meteen vandaag, morgen en overmorgen aan de slag om klanten te binden als fans voor je bedrijf.
Na een lezing klantgerichtheid van Jaap ben je ervan overtuigd dat jij binnen jouw functie veel invloed kunt hebben. Niet alleen voor externe klanten, maar vooral voor elkaar als collega’s en daarmee voor de hele organisatie. Dat kan vaak al op een heel simpele manier. En het leidt tot Zo komt er weer extra passie voor het vak en worden medewerkers enthousiaste ambassadeurs van de organisatie. Na een presentatie over klantgerichtheid van Jaap Bressers maken uw medewerkers met een (nog) grotere glimlach het verschil voor de klant.
Staat binnen jouw organisatie de klant al centraal? Of kan er nog een verbeterslag plaatsvinden om dit naar een hoger niveau te tillen. Ook Jaap inhuren als spreker klantgerichtheid en de organisatie een boost geven om er volledig voor te gaan? Haal het maximale uit de presentatie met een aanvullende interactieve workshop of masterclass. En maak van tevreden klanten, terugkerende klanten.