Tevreden medewerkers leiden tot tevreden klanten. Enthousiaste medewerkers creëren enthousiaste klanten. En medewerkers die echte ambassadeurs van de organisatie zijn, kunnen door hun oprechte klantgerichtheid ervoor zorgen dat ook de klanten ambassadeurs worden. Het blijkt dat daarbij juist de kleine dingen enorm belangrijk zijn.
Spreker Jaap Bressers weet als geen ander hoe hij mensen kan laten ervaren dat iedereen op zijn of haar eigen plek belangrijk is en van daaruit voor anderen het verschil kan maken. ‘Gewoon’ door het net een klein beetje anders te doen. Zonder ingewikkelde modellen en mét pakkende verhalen, humor en mooie voorbeelden.
‘Carlosmomentjes’ noemt Jaap die op het oog kleine acties die voor een ander van grote waarde zijn. Klantgericht zijn begint met de klant echt zien en daarop inspelen. Fijn voor de klant en het maakt je eigen werk ook meteen een stuk leuker. Zeker als jouw inzet ook wordt gezien en herkend. Dan ontstaat er een opwaartse spiraal van klantgerichtheid, waardering en positieve energie.
Met pakkende persoonlijke verhalen gekoppeld aan uitdagingen in jullie organisatie motiveert Jaap zijn publiek om meer uit je leven en werk te halen. De medewerkers voelen na afloop dat je in elke functie wel degelijk veel invloed hebt en iets betekent voor klanten en voor elkaar. Soms zelfs op een heel simpele manier. Zo komt er weer extra passie voor het vak en worden medewerkers enthousiaste ambassadeurs van de organisatie. Met een presentatie over klantgerichtheid van Jaap maken uw medewerkers met een (nog) grotere glimlach het verschil voor de klant.
“Indrukwekkend, inspirerend en motiverend! Het ‘Carlosmomentje’ en de inzichten die je met ons hebt besproken zijn zeer waardevol. De reacties in het team zijn unaniem erg enthousiast.”
Ook Jaap inhuren als spreker klantgerichtheid en de organisatie een boost geven om er volledig voor te gaan? Haal het maximale uit de presentatie met een aanvullende interactieve workshop of masterclass.